Tips bij vertragingen
Heeft uw bestelling vertraging opgelopen?
Het zijn onvoorspelbare tijden, en helaas zijn vertragingen soms onvermijdelijk. We doen echter samen met onze vervoerders en fabrikanten ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.
Wat kunt u zelf doen? Een paar tips:
-
Wees geduldig. U wordt niet overgeslagen.
We begrijpen dat het frustrerend is, vooral als u snel door wilt met uw klus. We doen alles wat we kunnen om uw bestelling te leveren, en u kunt erop vertrouwen dat we elke bestelling in behandeling nemen. Helaas kunnen we niet garanderen dat alle bestellingen op tijd geleverd worden. Wij vragen om uw begrip en geduld. -
Zorg dat u thuis bent.
De meeste transporteurs ondernemen meerdere pogingen om uw bestelling af te leveren. Wanneer u niet thuis bent of het pakket niet kan worden afgeleverd, wordt het naar een afhaalpunt gebracht of teruggestuurd naar ons. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Onze tip: probeer dit te voorkomen! Anders duurt het nog langer en kan dit voor extra frustratie zorgen. Zorg er dus voor dat er iemand aanwezig is op het afleveradres wanneer de transporteur langskomt. -
Houd uw e-mail in de gaten voor het automatische verzendbericht.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u automatisch een bericht met alle informatie om uw bestelling eenvoudig te volgen via de transporteur. Zo weet u precies wanneer uw bestelling bezorgd wordt. Heeft u geen verzendbericht ontvangen? Dan is uw bestelling nog niet verzonden. Tip: heeft u ook in uw ongewenste mail of spam gekeken? -
Controleer de verwachte levertijd bij uw artikel op de website.
Is de levertijd aangepast nadat u besteld heeft? Dan is er sprake van een vertraging en geldt de nieuwe levertijd. Geen zorgen, we doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren! Uw bestelling blijft in behandeling. -
Een vraag over uw bestelling?
We willen u uiteraard zo snel mogelijk helpen. Zorg er daarom voor dat u uw bestelnummer doorgeeft, zodat we u sneller kunnen helpen. Stel uw vraag zo duidelijk mogelijk, zodat we direct tot de kern kunnen komen. U kunt hiervoor het beste ons contactformulier op de website gebruiken; op die manier wordt u het snelst geholpen.
Overbelaste telefoonlijn.
Om u sneller te helpen, raden we u aan gebruik te maken van ons contactformulier.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip en geduld!
Toolnation