Facturen, betalingen, geld terug

Wij verwerken bestellingen zodra de betaling is ontvangen. Houd er rekening mee dat bij sommige betaalmethoden de verwerkingstijd langer kan zijn, wat invloed kan hebben op de levertijd.
Beschikbare betaalmethoden:
- iDEAL
- Bancontact / Mister Cash
- Creditcard (VISA, Mastercard, American Express, Maestro)
- KBC/CBC Betaalknop
- PayPal
- Klarna – koop nu, betaal later
- Vooruitbetaling per bankoverschrijving
- Aankoop op rekening (uitsluitend voor zakelijke klanten)
- SOFORT Banking
- Giropay
- Contante betaling bij afhalen in de showroom
Wij wachten maximaal 8 dagen op de betaling, gerekend vanaf het moment van bestellen. Na deze termijn wordt de bestelling automatisch geannuleerd en komen de producten opnieuw beschikbaar in de webshop. Er wordt geen aparte annuleringsbevestiging verzonden.
De terugbetaling bij het annuleren van een order is wettelijk bepaald en bedraagt 14 dagen. De terugbetaling zal binnen 14 dagen (nadat wij de geannuleerde artikelen retour hebben ontvangen) naar u worden overgemaakt.
Let op: de kosten voor het retourzending bij een annulering zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten zullen verrekend worden met het terug te betalen bedrag. Wij nemen enkel annuleringen in bewerking die worden ingediend via onze klantenservice. U ontvangt van ons altijd een bevestiging wanneer wij uw bestelling hebben geannuleerd.
Wettelijke periode van 14 werkdagen verstreken?
Weet u zeker dat de bestelling is geannuleerd? Heeft u hier een bevestiging van ontvangen?
Neemt u contact op via het contactformulier als u een bevestiging van annulering heeft, en de wettelijke periode is verstreken, maar uw geld nog niet terug heeft.
U ontvangt op de eerstvolgende werkdag nadat de betaling is geslaagd automatisch een mail met bijhorende factuur. Kijk ook altijd in uw spam / ongewenste mail map om er zeker van te zijn dat u de factuur niet heeft ontvangen.
Geen factuur ontvangen?
Neem contact op met onze klantenservice als u geen factuur heeft ontvangen van uw bestelling zodat wij deze handmatig naar u toe kunnen sturen.
Momenteel versturen wij facturen alleen via de mail. Deze ontvangt u meestal uiterlijk 1 werkdag nadat u de bestelling heeft geplaatst. Bent u een factuur kwijtgeraakt, kunt u hem niet vinden in uw mail of heeft u er geen gekregen? Dan kunt u contact met ons opnemen.
Tip: heeft u ook in uw spam/ongewenste mail folder gekeken? Het komt wel eens voor dat facturen in de verkeerde map terecht komen.
Controleer altijd of er geld is afgeschreven van uw bankrekening. Is dit niet het geval dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen of een nieuwe betaalpoging proberen.
Betaling is van mijn rekening afgeschreven
Als er wel geld is afgeschreven, maar u niet binnen 2 werkdagen geen bestelbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Nee, het is volgens de Nederlandse wet verboden om facturen aan te passen.
Foutief factuuradres?
Neemt u contact met ons op wanneer er een foutief factuuradres staat vermeld op uw factuur.
Zelf het factuuradres wijzigen?
Dit kan alleen zolang uw bestelling nog niet is verzonden in uw account > nu inloggen
Nog geen klantaccount? > klantaccount aanmaken