Ruilen, retouren en defecten

Ruilen_retourneren_en_defecten_Bessey.png
Ruilen, retouren en defecten
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd of defect is geleverd?

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Is het artikel beschadigd door de levering?

Helaas kan het voorkomen dat er tijdens het transport een beschadiging ontstaat. Als uw product beschadigd is geleverd, verzoeken wij u vriendelijk om de volgende foto’s als bewijsmateriaal aan te leveren, evenals een duidelijke omschrijving van de beschadiging of het defect:

  1. Een foto van de buitenkant van het pakket, inclusief het verzendlabel.
  2. Een foto van het geopende pakket, genomen van bovenaf, zodat zowel de inhoud als de beschermende binnenverpakking goed zichtbaar zijn.
  3. Een foto van het gehele artikel.
  4. Een detailfoto van de schade aan het artikel.


Na ontvangst van de foto's zullen wij deze beoordelen en de afhandeling verder met u bespreken. Wij bepalen per geval de beste oplossing.

Tip: Controleer bij ontvangst altijd direct of de artikelen correct functioneren en neem onmiddellijk contact met ons op als een artikel beschadigd of defect is geleverd.

Is het artikel beschadigd of defect geraakt tijdens gebruik?

Voor meer informatie over reparatieaanvragen kunt u terecht bij onze sectie Garantie en Reparaties.

Heeft u nog vragen
Hebben bovenstaande antwoorden u niet voldoende geholpen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier of via uw account.